Salı, Ekim 10, 2006






Bugün el eklemlerinde ağrı yakınması ile gelen bir hasta 'Elişi yaptığımdan olabilir belki' dedi. Ne yaptığını sordum. Gelinliklere işlemeler yapıyormuş. Malzeme işverene ait olmak üzere bir gelinliğin işlenmesi 30-75 YTL ye yapılıyormuş. Basitse günde iki tane, çoksa bir tane işleyebiliyormuş. Peki gelinlikler kaça satılıyor diye sordum 1500-2500 YTL arasındaymış, ama 5000 YTL ye kadar çıkabiliyormuş.
Eklem ağrıları için görünürde başka bir bulgusu olmadığından Termacet tb. 3x1 yazdım.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba, sitenize hafif.org'daki bir mim'den ulaştım. (http://www.hafif.org/yazi/ben-bugun-bunu-ogrendim) Hepsini bir çırpıda okudum.
üslubunuzdaki sadelik ve "insan" hikayeleri etkileyici gerçekten.

her hikayenin sonunda yazdığınız ilacı belirtmişsiniz ya, benzeri sıkıntıları olan birisinin hemen koşup o ilaçları alacağından endişe ediyorum ben :)

ssbb dedi ki...

Koşup o ilaçları alacak kişiler zaten gidip eczacı kalfasına şikayetlerini anlatıp antibiyotik dahil her ilaçlarını alıyor, bir de karnelerine yazdırmak için hiç çekinmeden bana getiriyorlar.

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Bir haftadır bloğunuza yeni ekleme yapmıyorsunuz. Yine o yoğun dönemlerden birine girdiğinizi tahmin ediyorum. Umarım parmaklarınız klavyenin tuşlarına basamayacak kadar şişmemiştir.

Yeni yazılarınızı merakla beklediğimi hatırlatmak istedim. Varlığınızı bilmek ve iş arasında veya özellikle sıkıntılı anlarda bloğunuza uğrayıp içimi rahatlatmak güzel bir alışkanlık haline geldi.

Elbette iletişim biraz tek taraflı olmak zorunda kalıyor. Sizin yaptığınız katkının binde birini bile yapamıyoruz. Biraz pasif ve asalak kalıyoruz ancak; kusurumuza bakmayın lütfen. "Blog" sisteminde asıl yük hep blogger'ın omzunda oluyor. Bize de keyfini sürmek kalıyor.

Sevgiyle

ssbb dedi ki...

Alp Bey teşekkür ederim.
Biraz yorgunluktan biraz da soğuk algınlığından yazamadım, ama sitayiş dolu sözleriniz beni canlandırdı, hemen bir tane yazdım:)