Pazar, Ocak 05, 2020

Düdüklü kasa






Bugün evine hırsız giren bir hasta geldi
"Değerli bir şey çalmış mı?" diye sordum
"Evde para vardı, yurt dışı tura gideceğim için 500 euro almıştım ama Allah'tan bulamamış" dedi
"Nereye saklamıştınız ki?" diye sordum
"Yeni aldığım düdüklü tencerenin içine koymuştum. Kapağı çok değişik açılıyor, ben de ilk aldığımda açamamıştım.
Hırsızlar da açamaz diye düşündüm, nitekim açamamışlar. 



Önce eşim gitti, evden telefon etti.
"Düdüklüye bak açılmış mı?" dedim. 
Hemen gitti baktı "Açılmamış" dedi, ama tarif etmeme rağmen o da açamadı" dedi.

İlk resimdeki, tıp fakültesindeyken yıllarca kapı kapı dolaşarak sattığım Emsan lastiksiz düdüklü tencere

11 yorum:

Yıldırım dedi ki...

Bir sallasaymış kesin alırmış

Denize Bakan Ev dedi ki...

Elimde olmadan "yahu o düdüklünün içindeki rakamda bir sıfır az yazılmış ve "bir hastamız...." tabiri de heralde "bir arkadaş soruyor.." gibi olmuş" diye düşündüm :D Neyse ki anonimsiniz.
Bir arkadaş'ın da evinde 30x20cm ebatında kilitli kasası var ki ben her düşündüğümde gülüyorum, "yahu bu ufacık şeyi hırsız eline takar da gider, bari bi gömmeli kasa al" diye... Arkadaş işte, saf biraz.
Bu arada yazılarınızı özledik, ilk doktorluk yıllarında daha mı çok şey öğreniyormuşsunuz, yoksa zaman mı yok? Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Harika bir blog. Gülerek okuyor ve yazılardan kendime örnekler alıyorum. Blogumu daha iyi yerlere taşımam icin,çok güzel bir örneksiniz :)

Beyaz Yakalı dedi ki...

Tencereyi de alıp gidebilirdi, ihtmila vermemiş demekki. Çok hoş, şanslılarmış. Güldürdü beni.

BlahBlah dedi ki...

özledik sizi, yazılarınızı. elinizde sadece blog mu var? sizi başka bir sosyal medya hesabınızdan takip edebilir miyiz?

Adsız dedi ki...

Ne oldu size hesabın şifresini falan mı unuttunuz yaşanmış olaylar istiyoruz 😅😅

Adsız dedi ki...

sevgili doktor bey, iyi ki yazıyorsunuz. iyi ki varsınız. satırlarınız, müzikleriniz nefes aldırıyor, şifa oluyorsunuz. çok teşekkür ederim. en içten sevgi ve saygılarımla.
nb

Belki olur dedi ki...

Yeni düdüklü de ucuz bir şey değil, daha değerli şeyler aramış demek ki. Normal de onu da alıp götürürdü.

Beyda'nın Kitaplığı dedi ki...

Evde para saklanmaması gösteren bir örnek daha. Düdüklü tencere aklıma gelmezdi.
Bu arada mail abonelik butonu koyarsanız daha rahat takip edebiliriz:)

Osman Kuştepe dedi ki...

Çok akıllıca bir yol tarif ettiğiniz için teşekkürler. Düdüklü tencere metal olduğu için ziynet eşyaları içinde uygun oluyor.

Adsız dedi ki...

Doktor Bey ben bloğu ilk bulduğumdan bu yana adetimdir her nöbetimde bakarım. Şanslı bir kaç nöbetimde yazıya rastlarım. Bugün şanslıyım :)