Salı, Eylül 04, 2007

ucuz rakı






Bugün Gıda Çarşısı’nda içki toptancılığı yapan bir hasta boğaz ağrısı yakınması ile başvurdu.

Ne tür içkiler sattığını sordum. Şarap ve rakı satıyormuş. İçki fiyatları Ramazan’dan sonra artacakmış, çünkü bandrol zorunluluğu getiriliyormuş. Bir koli Şirince şarabı (12 adet) şimdi 25 lira iken bandrolle birlikte ÖTV ödemek zorunlu olacağından 75 lira olacakmış.




"Tabi kimse almaz o fiyata 14 liraya rakı satıyoruz"
dedi. Hangi markaları sattıklarını sordum.
Burgaz, Ata ve Rakı Turka’yı bu fiyattan satıyorlar, bakkallar da perakende 19 liraya veriyorlarmış. Diğer markalar, hele Mey hiç indirim yapmıyorlarmış.






“Bu Burgaz’ın sahibi bir milletvekili mi neymiş, adını söylediler de unuttum. Devlete çok vergi borcu varmış. Satılan içkinin maliyetini alıp gerisini devlete ödüyormuş, o yüzden bu kadar ucuz satmasına izin veriyorlar”
dedi.

Boğazında enfeksiyon bulgusu olmadığından Theraflu f tb 3x1 yazdım ve sıcak içecekler içmesini önerdim.






3 yorum:

egeden dedi ki...

Benim bildiğim Ata rakı da Burgazın. Burgazın tadı YeniRakıdan daha hafiftir, Atayı ise sert yapıyorlar. İstanblue votkası da Burgazın. Ben öyle milletvekili olayını falan ilk kez duyuyorum, bildiğim, Burgazın yerli malı içirmek gibi bi hedefi var.
Tedı fena değil, ama Efenin yeşilinin yerini hiçbiri tutamıyor bana göre. Damak tadı tabi.
Vergi olayına gelince, şaşırmıyorum artık. 25 liralık şarabı 75 liraya içirecekler, bu da demektir ki, içmeyin kardeşim, diyorlar. Herşeye vergi koy, heryeri sat sav, sonrada ekonomi çok iyi de.
Anlayan anlar artık....
egeden

okyanuss dedi ki...

onceden balıgı bırımız tutardı rakıyı 3müz alırdı bole olursa rakı yı temın sayımız 5 e cıkacak
5 kıse balık da yetmez rakıda ee nasıl olack bu iş akp hiç bunları düşünmezde herbırımızı bı rakıya gunluk yevmıyelerımızı verebılecek tıplerden mı sanar acep keske ole olsak ıyı de bu arada balıgı ben tutarım sahılde barakada ızgarasınıda yaparım rakı alırım dıyen buyursun :))

KhAOS dedi ki...

Rakının her türlüsüne saygı duyarım ayrım yapmam :)