Pazartesi, Haziran 21, 2010

Kenan Evren-Manisa





Bugün ilaç yazdırmak için başvuran emekli bir öğretmene nereden emekli olduğunu sordum
"Alaşehir'den" dedi
"Kenan Evren İlkokulundan mı?" diye sordum
"Hayır ama Kenan Evren'in mezun olduğu ilkokuldan emekli oldum" dedi
"Ziyarete geldiğinde orada mıydınız?" diye sordum.
"Evet tabi çalışıyordum. İlk geldiğinde okulumuzun müdürü, öğrencimiz olan Evren'in baldızının torununun cebine not koyup okula yardım etmesi için kendisine göndermiş. Bunu duyan Milli Eğitim Müdürü sen nasıl beni çiğneyip böyle bir şey yaparsın diye arkadaşımızı görevden aldı, ne cezalar verdiler. Yıllarca terfi alamadı" dedi



"Yardım oldu mu bari?" diye sordum
"Oldu da bize yaramadı. O zaman için 20 milyon lira gönderildi. Aynı duvarı yap boz derken paralar çarçur oldu, okula bir faydası olmadı. Evren Paşa okulu denetlemeye geleceği gün başka okuldan sıralar, mefruşat getirildi, yerleştirildi.



Denetlemeyi atlattıktan sonra bütün sıralar, vesaire kendi okullarına geri gönderildi. Kimse de bu durumu Kenan Paşa'ya açık etmeye cesaret edemedi" dedi

3 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Kenan Paşa bilmiyor muydu sanki durumun böyle olduğunu
Kesinlikle biliyordu bence
Haberli yapılan tüm denetimlerde (!) olası bir durumdur bu
yani herşey mükemmelmiş gibi gösterilir nedense
halbuki tam tersi bir uygulama olmalıdır ki görsün değil mi
olmayan birşeyi allayıp pullamanın manası nedir anlayabilmiş değilim
hala da böyle devam etmekte ne yazıkki...

hjhlp dedi ki...

bir okula her sene okulun özelliğinden ötürü vali gelir ve hatıra bir fidan diker. ne var ki, her sene aynı fidanı diker. çünkü okul müdürü, geçen sene valinin diktiği fidanı her sene söker ve valiye dikmesi için gene takdim eder. bunu da kimse bilmez.

orta karar dedi ki...

Öğretmen öğrenciye; 'Çocuklar toparlanın, müfettiş geliyor'

Müfettiş; kurula 'Dört dörtlük bir okul daha'

Kurul bakanlığa; 'Harika bir eğitim sistemimiz var'

Üç adımda üç maymun