Perşembe, Ocak 11, 2007


Bugün tansiyon ilaçlarını yazdırmaya gelen kapalı bir hanımın örtüsünü plastik bir şeyle tutturduğunu görüp ne olduğunu sordum. Plastik kapaklı bir çatal iğneymiş. Hacdan almış.
İlk kez hacca gitmiş, dün dönmüş. Hac bu sene çok kalabalıkmış.(Herkes öyle söylüyormuş) Eşiyle beraber 9000 Lira ödemiş, 1000 de orada yemişler. Hediyeliklerin bir kısmını oradan bir kısmını buradan almışlar. Burada fiyatlar iki kat daha pahalıymış.
Hacdaki sağlık hizmetlerini sordum:

Diyanetin açtığı sağlık ocağı 24 saat hizmet veriyor, her türlü ilacı ücretsiz olarak dağıtıyormuş. Kullandığı tansiyon ilaçları orada bulunmadığından ilaçlarını alamamış.
'Kalabalık mıydı sağlık ocağı?' diye sordum. Çok kalabalıkmış, sürekli sıra varmış. Hanımlara hanım, erkeklere erkek doktor bakıyormuş, sıraları, odaları da ayrıymış.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Doktor bey;

Blogunuzu yeni keşfettim..içeriği, taşıdığı kavramlar ve sorguladıkları ile iki kelime ile ifade edebilirim ancak...çooook beğendim..

Güzel yazarsınız.. içten duygularla devamını dilerim..

The dreamer

Adsız dedi ki...

çok küçük bir detay, bunu askerdeyken izmirli bir arkadaşla konuşurken farkettim, onlar çatal iğne diyor biz ise çengelli iğne.

dr. bey blogdaki bütün postları okudum müthiş keyifli. başarılar.

Adsız dedi ki...

Gerçekten bende beğendim. Tebrikler..