Çarşamba, Temmuz 02, 2008

otomobil satışı



Bugün işe girmek için rapor isteyen bir hastama ne iş yapacağını sordum.

Yabancı markalardan birinde otomobil satış görevlisi olarak çalışacakmış.
“Bir otomobil satışından ne kadar prim veriyorlar size?” diye sordum.
“30 lira” dedi
Çok şaşırdım, “Araba satışında ben hep büyük miktarlarda para kazanıldığını sanıyordum” dedim.
“O eskidenmiş, şimdi şirkete kalan bile 100 lirayı geçmez. Çok sert rekabet var, firmalar da satıştan çok müşteriyi servise bağlayıp parayı servisten kazanmaya çalışıyorlar. Biliyorsunuz yeni motorlarda ortada hiçbir şey yok, her şey kapağın altında” dedi.

İstediği raporu verdim.

Arabalar Citroen Picasso

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Siteleri gezerken tesadüfen bloğunuza rastladım ve çok beğendim. Bloğunuz anı kitabı niteliğinde. Kitap alırken genellikle anı kitaplarını tercih ediyorum. Sizin bloğunuzu da bir anı kitabı gibi görüyorum.

Devremülk dedi ki...

Siteniz gerçekten iyi
arkadaşa katılıyorum anı kitabı gibi