Cuma, Haziran 23, 2006


Geçen hafta tam THY tartışmalarının üzerine kolesterol ilaçlarını yazdırmaya gelen emekli bir THY üst düzey yöneticisini muayene ettim. Hep merak ettiğim bir konuyu açtım, uçaklara son anda çok ucuza ya da hostesi, pilotu tanıyorsan bedavaya binilip binilemeyeceğini sordum. Bu mümkün değilmiş, her şey kompüterize olduğundan kaçak yolcu olamazmış, ayrıca son dakikada çok ucuz bilet satılsa herkes son dakikayı beklermiş.
Cem Kozlu’yu sordum. ‘Çok zeki bir adamdı' dedi, 'İşi biliyordu, her sabah masama gelir oturur ,bir yandan çay içer bir yandan dünkü haberleri alırdı, önemli bir şey varsa ben üzerinden es geçsem bile yakalar, yerinde görür, çözerdi’ . Geceleri aniden denetimler yapar herkesi uyanık tutarmış, ama bunları kuruma hakim olana kadar bir iki sene yapmış. Ondan sonra işi profesyonel yöneticilere bırakıp süpervizyonla yetinmiş, zaten daha sonra politikaya geçmiş ,milletvekili olmuş.

Şimdiki yönetimi,Temel Kotil'i nasıl bulduğunu sordum, ‘ İyi bir insan, akademik bir kişi’ dedi. Yaptığımız tahlillerde kan yağları normal sınırlarda olduğundan ilaç yazmadım ve tahlilleri bir ay sonra tekrarlamasını önerdim.

Hiç yorum yok: