Cumartesi, Şubat 24, 2007



Bugün şişkinlik yakınması ile başvuran, konuşmasından kısıtlı zekaya sahip olduğu anlaşılan bir otobüs tamircisini muayene ettim. Hangi otobüsleri tamir ettiğini sordum.
Yeni model Mercedesleri tamir ediyormuş.


'Yeni otobüsler elektronik beyinle çalıştığından bakımı sadece servislerde yapılıyor sanıyordum' dedim.
Cep telefonuyla konuşabilmek için araç sahipleri elektronik beyni söktürüyorlarmış, beyni sökülen araçları da bakım için sanayideki dükkanına getiriyorlarmış.
'Sökünce araç etkilenmiyor mu?' diye sordum.
Söylediğine göre beyin otomatik şanzımanı kontrol ediyormuş ama sökünce hiç etkilenmiyormuş, üstelik artık telefonla da konuşulabiliyormuş. 'Beyni söküyorum, telleri ters bağlıyorum' dedi.




Şişkinliği için öncelikle ağzındaki eksik dişlerini yaptırmasını, ve lokmaları iyi çiğnemesini, yemek arasında su içmesini, yakınması devam ederse tekrar gelmesini önerdim.

Fotoğraflar 1974 yılına ait. Eski bir Mercedes otobüsle Afganistan'da seyahat eden hippiler.


3 yorum:

Adsız dedi ki...

Şimdi buldum sebebini.. Geçen bayram Marmarise giderken aynen o dediğiniz otobüs TEM de bizi solladı geçti. Hızıma baktığımda 120 yi gösteriyordu, şoför resmen 120nin üzerinde gidiyordu. Eşime bu nasıl olur yaa, hız limitleri 90 değil mi ototüslerin, dedim.
İşte cevabını şimdi aldım. Demek onu söktürünce kaçla gittikleri de anlaşılmıyor..
Benim yurdumun insanına çare mi yok?...
egeden

Adsız dedi ki...

egeden'e,
O söylediğiniz takometre, bu başka birşey.

Unknown dedi ki...

Aziz Nesin'in bir hikayesi vardi. Amerika'dan galiba traktor yolluyorlar. Bizim tamirciler sayesinde taninmaz hale geliyor. Radyo mu oluyordu ne?