Çarşamba, Aralık 03, 2008

kömür dağıtımı



Bugün tansiyon ilacını yazdırmaya geldi. İlacının yazılmasını beklerken sinirle gülerek:
"Yahu Doktor Bey demin apartmana gelmişler bana 'Kömür ister misiniz?' diye soruyorlar,'Biz doğalgaz kullanıyoruz' diye kovaladım, cık cık cık" dedi
"Kim dağıtıyormuş, her isteyene veriyorlar mı?" diye sordumBilmiyorum, ben kimseye başvurmadım kömür istiyorum diye, bizim apartmanda da, mahallede de kömür alacak parası olmayan yoktur, herhalde her isteyene veriyorlar. Zaten önden gelip kömürü yıkıp gidiyorlarmış, sonra arkadan başka kamyon gelip yarı fiyatına alıyormuş. Alan memnun, satan memnun" dedi.
"Sizin apartmandan alan oldu mu peki?" diye sordum
"Bilmiyorum, şimdi kapı kapı dolaşıp isimleri topluyorlar kömür sonra dağıtılacakmış" dedi.

10 yorum:

ekinyeri dedi ki...

nasıl yani... akp'nin malum kömür yardımları mı söz konusu olan... yoksa tağet geçmek yerine bağrına saplanan krizde, kepenk kapatmadan önce bari müşterinin ayağına ben gideyim diye çırpınan zavallı bir esnaf mı...

Ersin dedi ki...

canım türkiyem, müstehaktır... gayet uygundur.

Adsız dedi ki...

izmir'den bahsediyoruz di mi?
nedeni belli!

benim anlamadigim ne biliyor musunuz; bu yardim isleri aslinda sosyal devletin gorevi.
belediyenin bi partinin halka kiyagi gibi gostermek buyuk aymazlik.

ancaaaak o kadar komur yardim dagistma haberi yapiyolar ana haber butenlerinde bi tanesinde de buna gonderme yapmiyor ki en azindan uc bes kisi uyansin.

olmasi gereken bu! duskun olana devletin yardim etmesi!

dilencilik psikolojisine sokuyorlar insanlari ya da aldigindan utanir hale!

igrenc!

Adsız dedi ki...

ay bir onceki yorumuma imza atmayi unutmusum. ;))

b.commonsense

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Artık açıktan yapılmaya başlandı herşey, eskiden üstü örtülü olurdu.

YILDIZNAF dedi ki...

Son derece cirkin ! Ne gunlere geldik !

Bu arada merhaba sizi takipteyim, yazilarinizi zevkle okuyorum. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhaba
Bloğunuzu inceledim. Çok güzel fotoğraflar kullanmışsınız.
Fotoğraf çekiyor musunuz?

www.alicivcir.blogspot.com

betty puf puf dedi ki...

Hiç şaşıramıyorum artık, ne yazık...

Adsız dedi ki...

Yazılarınızı zevkle okuyorum.saygılar.

eritrositbey dedi ki...

İhtiyacı olan insanlara yardım etmek çok güzel. Bu; medyanın lanse ettiği gibi ilk defa bu hükümet döneminde yapılan birşey de değil. Devlet olma sorumluluğunun neticesinde yapılması gereken sosyal bir faaliyet. Mutlakada yapılmalıdır. Eğer yanlış uygulama varsa ilgili kuruluşa her halde valiliğe veya savcılığa suç duyurusunda bulunulur. "Usülsüz birilerine verildi" diyede sistemi tamamen ortadan kaldırmak herhalde insafa sığmaz. Benim anlamadığım kömür ve benzeri yardımların usülsüz dağıtılıdığını iddia edenler sıradan insanlar değil. Parti liderleri, milletvekilleri iddia ediyor. Televizyonlarda sabah akşam beyanat vereceklerine savcılığa suç duyurusunda bulunsalar daha iyi olmaz mı? Eğer hakikaten usülsüzlük varsa sorumlular cezasını çeker hak edenlere belki daha fazla yardım edilme imkanı doğar.