Cuma, Ağustos 11, 2006


Bu sabah tansiyon hastası bir kundura ustasının ilaçlarını yazdım:
Fantezi bayan ayakkabısı konusunda çalışıyorlarmış. Modelleri büyük patronlar İtalya'ya gidip,yerinde görüp kopyalıyorlarmış. Normalde işi iyi bildiklerinden hafızalarına yazıyorlar, gelince aynısını yapıyorlarmış.
Artık cep telefonlarında bile kamera var , fotoğrafını da çekebilirlerse çekiyorlar dedi. Çok zor bir model olursa paraya kıyıp alıyorlar, burada modelini çıkarıyorlarmış.

Kadın ayakkabısına daha az deri gittiği halde niye böyle pahalı olduğunu sordum. Kullanılan malzeme pahalıymış. Bir çift taş 20 liraymış. Ayakkabıların çiftini toptan 60 liraya veriyorlarmış.

Kendi ayakkabılarını nereden aldığını sordum. Bütün çevresi kadın modelleri üzerinde çalıştığından erkekler için ne kalıp ne malzeme varmış, bu nedenle Işıkkent'ten Ayakkabıcılar Çarşısındaki toptancılardan alıyormuş. Ayakkabı alırken neye dikkat ediyorsun diye sordum: Sadece deri olmasına dikkat ediyormuş

Ayakkabı modelleri ManolaBlahnik'in: http://www.style.com/manolo/home_flash.html"target="_blank">

1 yorum:

Aslı Cin dedi ki...

Ben de tam bunları nereden bulduğunuzu soracaktım.