Çarşamba, Ağustos 09, 2006


Dün 1914 doğumlu Ödemiş'li bir amca kan şekerini ölçtürmeye geldi. Yunan işgalini hatırlayıp hatırlamadığını sordum. ' Çok iyi hatılıyorum, benim pederimi de onlar öldürdü' dedi.
Yunanlılar İzmir'i işgal edince Ödemiş'teki rumlar çok rahatsız olmuş, 'Bizim huzurumuz kaçar gari' demişler.
Nitekim 3 Eylül'de ordu yunanlılarla birlikte rumları da süpürmüş. Babası bir isim yanlışlığına kurban gitmiş. İsim benzerliği nedeniyle beyaz kısa donlu iki efzun eri kapıya gelip babasını 'hadi hadi' diye götürmiüşler,bir daha da haber alınamamış. Yunanlılar köylülere çok fenalıklar yapmışlar,pek çok kişiyi öldürmüşler. Afyon cephesi yıkılınca zengin rumlar hemen kaçmışlar, kalanları da çeteler ve ordu süpürmüş.
Şekeri 167 çıktığından sabahları tek olarak içtği Diamicron MR tableti ikiye çıkardım.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Blogunuzu zevkle takip ettiğimi bilmenizi istedim. İnsanlarla birebir etkileşimli bir meslek sahibi olduğunuz için çok şanslısınız. Kolay gelsin.