Cuma, Eylül 15, 2006


Bugün bu hafta okula başlayan ilkokul 1. sınıf öğrencisi bir küçük hanım halsizlik, karın ağrısı, ve bulantı yakınması ile geldi.
Okulu çok sevmiş, zaten henüz hiç ders işlenmiyormuş, hep oyun oynuyorlarmış. Öğretmenleri 'kız'mış. İlk derste kendini anlatmış, onun da çocuğu varmış. Öğretmenin kız ya da erkek olması fark etmezmiş, ama öğretmenini çok sevmiş.
'Teneffüslerde ne gibi oyunlar oynuyorsunuz?' diye sordum. ‘Polisçilik, kapkaççılık oynuyoruz’ dedi.
Nasıl oynanıyormuş pek merak ettim.
Kaldırıma altın ve gümüşleri temsilen çakıl taşları diziliyor, kapkaççı olan onları bir poşete doldurup kaçarken polis rolündekiler tarafından yakalanıp, demir parmaklıklı kapısı olan bahçenin bir köşesine kapatılıyormuş.
Sonra derse girerken çıkıyormuş tabii.
İdrar tahilinde enfeksiyon çıktığından Bactirim susp. 2 x 1 verdim ve tuvaletten sonra taharetlenirken poposunu önden arkaya doğru bir seferde silmesi gerektiğini, ileri geri yaparak kakasını ön tarafına bulaştırmamaya dikkat etmesi gerektiğini anlattım, bir de bloknot hediye ettim.

1 yorum:

etipuf dedi ki...

komşunun kızıda geçen gün annatıyordu-henüz ilkokul 3. sınıfta- okul çıkışında bir amca gelip ona eğer onunla gelirse,ona şeker vereceği vaadinde bulunmuş.bizim kızda cevaben hasss..ktır demiş....vay be dedim bizim zamanımızda bu hikayenın sonunda kız giderdi amcayla ve kızın basına türlü kötülükler gelirdi:))