Pazartesi, Eylül 29, 2008

belediye


Geçen hafta Büyükşehir Belediyesi’nde çalışan bir müdür çocuğunu muayeneye getirdi.

Muayeneden sonra sohbet ederken
“Nasıl buluyorsunuz Büyükşehir Belediye Başkanını?” diye sordum
“Aslında çok çalışkan ve dürüst birisi. Sabahları işe saat 7 de geliyor ama adam seçmeyi ve verimli çalışmayı bilmiyor. Belediyeyi pratikte başkan yardımcıları sekreterler yönetiyor. Başkan saat 7 de geliyor ama O’na bugün diş fırçası dağıtacaksınız diyorlar, gidiyor okullarda diş fırçası dağıtıyor.
Bırak o senin işin değil, bir tane ver, işine dön, di mi!” dedi
“Nasıl tekrar aday gösterilecek mi sizce?” dedim
“Bence çok zor, bence CHP, Mehmet Ali Susam’ı milletvekilliğinden istifa ettirip aday gösterecek ” dedi ve "Siz bir doktor olarak bu arsenikli su meselesine ne diyorsunuz?" diye sordu

Ağır metallerle zehirlenme uzun süre maruz kalmayla ortaya çıktığından, bir iki bardak musluk suyu içmekte korkulacak bir şey olmamakla birlikte, sağlığımızı emanet ettiğimiz belediyenin bu durumu tespit eder etmez, dış etkiler olmadan kendiliğinden halkına duyurmuş olsa, halk sağlığı ve etik açısından daha doğru bir davranış sergilemiş olacağını söyledim.

5 yorum:

turuncu dedi ki...

izmir'de yaşadığınızı unutmuşum, ancak arsenik muhabbetinden sonra hatırlayabildim :)

Adsız dedi ki...

algıda secicilik bu olsa gerek. ben de direk kadir topbaş'ı düşündüm yazıyı okurken.
gerçi ha arsenik ha melenin kimyasallı suyu!

Adsız dedi ki...

Ahh Priştina ahhh...
egeden

Adsız dedi ki...

Adam kişisel yorumunu ve gözlemini aktarmış.Gözlemler her zaman doğrıyu yansıtmaz. Hayat tecrübrimden edindiğim bir şey varsa işe saat yedide gelen adam prensiplidir ve kendi doğruları vardır. Kolay kolay da işlere burnunu sokmadan duramaz.Yani zannetmiyorum ne denildiyse onu yaptığını.
Benim gözlemim de çok fazla kahverengi giymesi. Kahverengi samimiyetin ifadesidir de insan psikolojisinde, insanı çok silik gösterir be başkanım. Adam da kahverengiye aldanmış.

Adsız dedi ki...

evet ah Piriştana ah diyorum bende
ama sayın kocaoğlunun iyi niyetli ve çalışkan biri oldupunu düşünüyorum ben de. Sanki işin içinde başka bir iş var gibi eliyor bana. melih gökçek'i anlamıyorum bir de,o kendi icratını niye görmüyor, Ankaranın musluklarından kıpkırmızı çamurlu su aktığının farkında değil sanırım.
şimal