Pazartesi, Mart 08, 2010

6. Filo





Bugün emekli bir subay mide ağrısı ile başvurdu.
"Midenize dokunacak bir şey yiyip içtiniz mi?" diye sordum
"8 Mart kadınlar günü için 68'lilerin yemeği vardı, orada rakıyı fazla kaçırmışım" dedi


"68 olaylarına katılmış mıydınız?" diye sordum
Gururla:
"Tabi Dolmabahçe'de Amerikalı askerleri denize döktük" dedi

"Siz o gün orada mıydınız? Nasıl oldu?" diye sordum
"Benim olaylardan haberim yoktu. Yeni göreve başlamıştım, izinliydim ordan geçiyordum. Numayişi görünce iştirak ettim. Ben de bizzat bir tane attım" dedi
"Kaç kişi atıldı? Dövüp de mi attınız, ittirerek mi?" dedim



"Çok değil yahu, 5-6 kişi. Filika ile geldiler, ilk çıkanları ittirerek attık. Bir kısmı da kendiliğinden atladı kalabalığı görünce. Filikadakiler denizdekileri alıp geri gittiler. Büyük kalabalık vardı, o sayede tutuklama filan olmadı, yoksa daha baştan hayatım kaymıştı" dedi.

Mide ağrısı için Talcid tb 3x1 çiğnenecek yazdım

4 yorum:

Mustafa Öztürk dedi ki...

Bunu yapanın subay olması da ayrı ilginçlik :)

Yunkabu dedi ki...

hayatlara dokunmak, hergun bambaska yeni seyler ogrenmek harika olmali. Ben de paylasimlarinizi okuyup, ogreniyorum keyif aliyorum tesekkurler.
Yazilarinizi bitiris seklinizse cok hos:)

Marko Paşa dedi ki...

Asıl bunu yapanın subay olması çok normal birşey Genç kemalistler ordulu(Devgencin ordu içindeki kolu) bir çok subay olaylara katılmıştı 12 mart veya 12 eylül yüzünden Tüm orduya faşist darbesi vurmak insafsızlıktır yaf

serpil dedi ki...

burayı bugün keşfettim ilgimi çekti henüz incelemem bitmedi ama bu müzik ve görüntülerin uyumu için yorum yapmadan duramadım başarılı :)) tebrikler...