Pazartesi, Temmuz 30, 2007

kamer genç



Bugün tahlil sonucu almak için gelen Tuncelili bir hastaya Kamer
Genç'in nasıl olup da seçilebildiğini sordum.
"E destekleyenleri var, Nazımiye ve Pülümür'de aşireti var " dedi.
"Tunceli'de aşiret düzeni olduğunu bilmiyordum" dedim
"Güneydoğudaki gibi ağalık şıhlık yoktur ama akrabalık bağı vardır"
dedi ve ekledi "sadece oralardan değil, tüm ilçelerden oy almıştır,
kaç dönemdir milletvekili, pek çok kişiye yardım etti, onlar da
diyetlerini ödüyorlar"

"Ne gibi yardımlar yaptı?"diye sordum.
"Tunceli'de SSK yoktu, hastaneye Elazığ'a gidiyorduk, onu açtırdı.
Bütün kamu kurumlarına işçi memur alınacağı zaman Kamer Genç listesi
gelirdi, o listedekiler alınırdı" dedi.
"Siz nasıl buluyorsunuz tekrar milletvekili seçilmesini?" diye sordum.
"Pek uygun olmadı Tunceli'ye" dedi.

3 yorum:

Ümit Kurt dedi ki...

Meclise renk katacaktır kesinlikle :D

Blogunuzu takip ettiklerim listeme ekliyorum.

Sevgiler, saygılar.

u:

etipuf dedi ki...

çiçekler solmuştu mecliste:)))))))

Adsız dedi ki...

hiç iyi olmadı gelmesi yeni bir milletvekili daha hayırlı olacaktı dersim halkı için dersim için yaptığı sayılı şeyler var istiyoruzki milletvekillerimiz dersimi kalkındırsın
sevgiler