Çarşamba, Nisan 02, 2008

kıbrıs çıkartması



Bugün de ilk Kıbrıs çıkartmasına katılan bir gazi hemoroid yakınması ile başvurdu.
Kendisine de çıkartma gemisindeki psikolojinin, sahilde neyle karşılaşacağını bilmemenin, belki 15 dakika sonra ölecek olmanın nasıl bir duygu olduğunu, korkan, ağlayan olup olmadığını sordum.
“Yoktu, hiç öyle bir şey düşünmüyor insan, çok heyecan oluyor, ama eğer rumların üç uçağı olsaydı hepimizi duman ederlerdi” dedi.
“Yok muydu uçakları?” dedim
Bizim jetler önceden onların havaalanlarını vurdu, o sayede kalkamadılar. O zamanlar malzememiz berbattı. Tanklar kıyıya çıkar 15 metrede bozulurdu. Hatta ikinci çıkarmaya muhafız alayının törende kullandığı tankları götürdüler” dedi ve ekledi
“Ben en kıdemlilerdendim, ilk terhis olan gruptaydım. Gemiye binerken bizi soydular en son donumuzu da indirip bindik” dedi.“Donunuzu neden indirttiler?” dedim hayretle.
“Yağma yapıp altın falan saklayan olmasın diye. Neler gördük, hatta Nurettin Ersin-sağsa Allah uzun ömür versin, o zaman kolordu komutanımızdı, ayrılırken.bize ‘Burada gördüklerinizi hiçbir yerde anlatmayacaksınız, anlatan vatan hainidir’.dedi” dedi.Nurettin Ersin’in lafına rağmen dayanamayarak ne gördünüz diye sordum.
Bir yüzbaşı vardı , kendi ayağına ateş etti. Bunu ben gördüm ihbar ettim, tutuklandı” dedi.
“Neden yapmış?” diye sordum.
“Yaralılar üzerleri aranmadan acilen Türkiye'ye sevk ediliyordu da ondan. Benim bildiğim içlerinde albayların da olduğu 11 ya da 12 kişi tutuklandı bu sebepten. Öte yandan bir üsteğmen vardı adam üç gün sigarasız kaldı, her yer açık, evler dolu, girip bir sigara almadı. Ben sigaram bitince girdim aldım, yalan yok” dedi.

Hemoroidi için Venoruton f tb 2x1 yazdım ve kabız kalmaktan kaçınmasını, bol posalı yiyecekler yemesini ve çok su içmesini önerdim

2 yorum:

MAVİ_SAKAL dedi ki...

bloğunuz gerçekten güzel olmus. tebrikler.

Arzu Çur dedi ki...

Bu yazı o alttaki müzik eşliğinde okununca gerçekten de bir tuhaf oluyor insan.

Vay be!