Cuma, Nisan 03, 2009

aşk ve diş




Bugün kırılan dişim için başvurduğum diş hekimi arkadaşım dişimin kurtulmayacağını söyleyip de üzüldüğümü görünce;
"Üzülme, ben ilk dişimi 18 yaşımda kaybettim, hem de sapasağlamdı" dedi
"Neden kaybettin?" diye sordum
"İzmir Kız Lisesinde okurken erkek arkadaşım Atatürk Lisesi'ndeydi. Okuldan kaçmak için dişimin ağrıdığını söyleyerek Atatürk Lisesinin yanındaki diş polikliniğine sevk aldım. Hesabıma göre doktor ağrı kesici verecek, ben de bütün gün arkadaşımla gezecektim.



Doktor, dişim ağrıyor der demez tuttu sapasağlam dişimi çekti. Sevgilimle buluşmaya ağzımda kanlı tamponla gittim" dedi
"Hugo'nun
Fantine'i gibi bir şey olmuş" dedim



"Yaa, ne demezsin. Ama yıllarca dişimin arasındaki boşluğu dilimle yokladıkça o günü anımsadım, hoşuma gitti. Yıllar içinde yanındaki dişler yer değiştirdiğinden yarım dişlik bir boşluk var, protez koyacak mesafe de kalmadı " dedi
"Demek ki dişlerin arasında boşluk da aşk acısı gibi azalıyor ama asla tam kapanmıyor" dedim


11 yorum:

ibrahim dedi ki...

Yorum müthiş (:

BlahBlah dedi ki...

yorumunuz süpermiş :)

91 dedi ki...

yorumunuz muhteşem olmuş. azalabiliyor ama asla kapanmıyor. uzun zamandan beri duyduğum en doğru söz.

ne deseydim? dedi ki...

sevdim doktor bey :D

deli dana dedi ki...

- "o günden sonra bir daha aşık olmadım"

hahahaha!

Brc dedi ki...

konuya yorum mükemmel:)
farkettım de herkes bu konuyla ilgili yorum yazmış zaten:)

Unknown dedi ki...

Horror filmi olmus resmen o sahne. Sorgusuz sualsiz disi ceken hekim bari ayni hizla bir implant taksaymis oraya.

MyBiber dedi ki...

Vaaav! Müthiş bağlanmış. Çok sevdim. :D

lunawar dedi ki...

son söze bayıldım:))

Fosi dedi ki...

yorum fevkalade!

Kezi Gsirem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.