Çarşamba, Mart 18, 2009

konvers





Bugün adet sancısı ile özel üniversitedeki dersinden çıkıp gelen bir öğrenci “Yalınayak gezersem adet sancım çok oluyor, terlik giyersem az oluyordu. Bu sefer hem çorap, hem terlik giydim ama ağrım çok oldu” dedi
Ayağındaki bez konvers ayakkabıları işaret ederek
“Evde sıcak tutmuşsun ama dışardayken bunlar pek sıcak tutmuyor olsa gerek” dedim
Gülerek "Evet haklısınız” dedi
“Herkesin ayağında renk renk görüyorum, ne kadara satılıyor bu ayakkabılar?” diye sordum



“Normal fiyatları 120 ama indirim yakalarsan yarı fiyatına kadar düşüyor. Tabi bir tane ile yetinilmiyor, benim altı çift var” dedi.
“Ne kadar pahalıymış, bu fiyata çok kaliteli deri botlar satılıyor. Bugünlerde sizin okulda en trendy ayakkabı bu mu ” diye sordum.
“Hayır şimdi uzun çizme ve Onitsuka Tiger modelleri son trend” dedi

Adet sancısı için Flurbiprofen 2x1 yazdım ve muayene ettiğim hastalardan gördüğüm ve kokladığım kadarıyla bu tip ayakkabıların bez olmasına karşın pek sağlıklı olmadığını, giymek için en azından havaların biraz daha ısınmasını beklemesini önerdim.

İkinci resim Svarowski taşlarla süslenmiş çocuk Converse'i

19 yorum:

Haydins dedi ki...

Trendlerin getirdigi hastalik demek :) abartma problemimiz var galiba 6 cift :)

Belgin dedi ki...

Tamamen katiliyorum:)

Fifi Croissant dedi ki...

Ben ortaokuldayken de modaydi (simdiki gibi pahali filan degildi hos) ve yazin les gibi terletirdi, sogukta da isitmazdi. Bahar aylarinda, o da corapsiz giymemek kaydiyla, belki...

Yine de "Ugg" modasindan iyidir diyorum ben...

çınar dedi ki...

evet anlamıyorum gençler deyip geçiyorum. benim çizmelerle ayaklarım ısınmıyor

Hatchipu dedi ki...

bende cok severim.ayakkabilarimin arasinda en rahatlarindan. fakat giyilecek zaman var ve giyilmeyecek zamanlari var...
..ve haklisiniz..
kisa zaman süren dayanikliligina ragmen, o kadarda yüksek kaliteli materyallerden olmamalarina ragemn fiyatlari yinede cok yüksek oluyor..
ne varki converse chucks lar asirlardir moda..asirlardir giyiliyor..efsaneye dönüstüler artik..
ilk zamanlarinda converse chukslar basketbol ayakkabisi olarak kullaniliyormus..

Feride Nizamettin dedi ki...

son paragrafınızla çok güldürdünüz beni, Allah da sizi güldürsün:)

Miracle dedi ki...

Has-ta-sı-yım! :)

Ayakları ısıtmadığına katılıyorum ama çok şık. Ayağa oturuşu filan, bitiriyo beni.

Hem kullanılışından karakter analizi yapmak bile mümkün. :)

salih kalınbacak dedi ki...

Efendim blogunuz çok ama çok güzell.Yazılarınızın devamını diliyorum doktor bey.Bu converse olayına gelirsek ben izmir'in güzelbahçe semtinde orta halli bir lisede okudum.bizim okulun yanındaki bakkalda bu ayakkabılar 8 sene öncesinin parasıyla yaklaşık 5 milyon gibi birşeydi.Tıpatıp aynısı evet :)

Gülen Tezer dedi ki...

Chinaleri vardı bunların.Onlar çok daha güzeldi.

MorDurak dedi ki...

Almanya`da bizim turkiyeli genclerle alman genclerine baktigimda:) almanlar gayet rahat kiyafetleriyle mutevazi bir sekilde kendilerine yakisani giyer bir cogu...Gel gelelim bizim turkiyeli genclere dusuk bel pantolonlar kisin ortasinda converse chukslar... ,Haydins in dedigi gibi abartma problemimiz var bizim.

Unknown dedi ki...

gerçekten doğru.liselilerin hepsinin ayağında . bu ayakkabılar benim bildiğim daha yazlık...ama ne yaparsınız gençlik işte...

kumhavuzu dedi ki...

biz çocukken taşa falan otuduğumuzda..yada ayaklar yalın dolaştığımızda büyükler..çocuğun olmaz ha derlerdi bize:)
tamam olmadı da sebep o değil:))
şimdi aynı şeyi ben söylüyorum gençlere..gülümseyerek.

Bu Konversler..bizim zamanımızdada gözdeydi..ama bu kadar kolay ulaşılamıyordu tabii..ve basketçiler giyerdi genel olarak

yazılarınızı zevkle takip ediyorum..paylaşımlarınız için teşekkürler

babycakes dedi ki...

Moda n'yse onu giyecekler tabii ki lise ve üniversite tam bunları yapma yaşıdır. topu topu 6-7 sene hayatlarında... tüm genç arkadaşlara giydikleri herşey için katılıyorum:)(bazıları çok komikte olsa:))

babegazelle dedi ki...

çok rahat olduu için giyiyiorum ben ama kışın giymek komik deri olanları al onları giy bari neyse ugg çıktı da rahatlamışlardır biraz bari:)

Adsız dedi ki...

Güzellik uğruna bazen düşünmüyoruz bu beni rahatsız edermi sağlığım açısından zararlımı diye güzel olsun yeter diyoruz. Benim sivri burun takıntısı gibi :) ne kadarda zararlı oldugunu bilsem de.

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Evet ya bazen güzellik rahatlığın hatta sağlığın önüne geçebiliyor.
Hele kadınsan, hele gençsen, hele hele modayı takip ediyorsan...

Ama abartmamak gerek bence de.

Adsız dedi ki...

Doktor Bey :)

Bu ayakları üşütme ile doğru orantılı olarak karın ağrısı çekmek nedendir? Mekanizması biliniyor mu bunun? Ne alakası var, neden bu deli bünyemiz üşüyen ayakların çetelesini tutup 3 hafta sonra regl döneminde "al sana cezaaaaa" diyor?

ssbb dedi ki...

Bağlantısını ben de bilmiyorum Düygü,
ama Uzakdoğuda ayak masajıyla pek çok hastalığa çare bulduklarını iddia ediyorlar.

klavyedostlugu dedi ki...

Trendlerin getirdiği konu ile ilgili olarak benim eşim ilk resme koyduğunuz adam gibi valla bu eskiyen conversleri yepyeni yapıyor ...ne alaka diyeceksiniz ama bu trende çok kızıyorum ya gençler mutlu oluyor diye .... neyse ilgimi çekti konunuz