Cuma, Ocak 22, 2010

DASK





Bugün soğuk algınlığı yakınmalarıyla başvuran bir hastaya istirahat vermek için ne iş yaptığını sordum.
"Sigortacıyım" dedi
"Alım satım kredi gibi zorunlu durumlar dışında hiç Dask* yaptıran oluyor mu?" diye sordum.
"Evet var. Biz de yaptırdık, hatta babam poliçeyi deprem çantasına yerleştirdi" dedi



"Poliçeyi kaybedersen hak kaybı olur mu?" diye sordum
"Olmaz ama deprem büyük olursa bütün şirketler bilgisayarlar gidebilir. Elinde yazılı belge olması her zaman iyidir." dedi
"Bana deprem olursa sanki hükumet sigortasızların zararını karşılayıp, sigortalılara siz paranızı sigortadan alın diyecek gibi geliyor" dedim


"Evet olabilir. Ancak sigortadan faydalanmak için evin tamamen yıkılması gerekmiyor. Son depremlerde herkesin mutfağındaki banyosundaki fayanslar dökülmüş. Biz Dask'tan çok fayans tamiri ödedik" dedi


"Oturduğum apartmana toplu sigorta yaptırırsak yüzde 20 indirim yapıldığını söyleyen bir ilan asmışlar" dedim
"Evet, ama tüm dairelerin eksiksiz katılması lazım. O zaman blok olarak giriş yapıyoruz ve gerçekten % 20 indirim var" dedi

Fotoğraflar Haiti depreminden

*zorunlu deprem sigortası

1 yorum:

Alper Bektaş dedi ki...

sayın doktorum hastanıza yazılan reçeteyi eklemeyi unutmuşsunuz ?