Cuma, Mart 09, 2007


Bugün halsizlik yakınması ile gelen genç bir hastamı her zamankinden şık görünce üzerindeki markalı montu kaça aldığını sordum. 5 liraya almış.
Maalleden çocuklar alıp, kahveye getiriyorlarmış. Son gelen partiden bir Levis kot(10 lira) ve mont(5 lira) ayrıca Nike markalı bir spor ayakkabı (7 lira) almış.
Bu tip markalı dükkanlardan alınmış mallar ayrıca Tepecik'teki pazar yerinde özellikle arife günleri kurulan işporta tezgahlarında da satılıyormuş.
Halsizliği soğuk algınlığına bağlı olduğundan Aspirin plus C eff tb.3x1 yazdım ve bir gün istirahat verdim.


4 yorum:

cenkunal dedi ki...

Çok ucuzmuş gerçekten ama acaba hakiki marka mı?

Adsız dedi ki...

Yazılarınızı zevkle okuyorum.hüzünlerinizede ortak oluyorum bazen.sağlıkla sevgiyle kalınız.eylül

Adsız dedi ki...

Bu iş Merterde aldı başını gidiyor. Taklit ürün yani..
Pazarlarda çoğu mal böyle. Ama bu söylediğiniz rakamlar çok düşük, yani 7 liraya ayakkabı biraz tuhaf. Çalıntı mal olmasın bunlar?
egeden

tata dedi ki...

Ben de bu blogla hergün birsey ögreniyorum.
Sevgiler