Perşembe, Mayıs 10, 2007

parayı evde saklamak


Bugün yaşlı bir tansiyon hastası sırada beklerken fenalaşmış. İçeri girince
‘Öleceğim sandım, bari yanımdaki kardeşime paraların yerini söyleyeyim diye aklımdan geçirdim vallahi’ dedi.
Paraları neden bankaya yatırmayıp evde tuttuğunu sordum.

'Bankaya yatırırsam mirasçısı çok olur, oysa ki benim bir yeğenim var, bütün parayı ona bırakmak istiyorum’ dedi. Noter aracılığıyla devretmeyi neden düşünmediğini sordum. Notere gitmiş, ama hem 300 lira istemişler hem de doktordan akıl sağlığı yerindedir raporu getirmesine rağmen ‘Senin işin olmaz, arkandan dava açarlar gei alırlar' deyip, yapmamışlar.
'Peki hırsızdan , yangından, fareden korkmuyor musun’ diye sordum.

'Yok hırsız bulamaz yerini asla. Ben öldükten sonra evi arasalar bile bulamazlar’ dedi.
Nereye sakladığını merak etmekle birlikte para kaybolur da benden bilinir diye ‘Aman nereye sakladığını bana söyleme!’ dedim.
Tansiyonunu evdeölçtüğünde normal çıktığını söylemesine karşın benim ölçümümde çok yüksek çıktığından evdeki aletinin yanlış ölçüyor olabileceğini, bir sağlık kurumuna giderek tansiyonunu karşılaştırmalı ölçmesini önerdim.


Nidilat cap1x1 SL ve Lasix amp 1x1 IV yaptırdım, iki gün sonra kontrole çağırdım.
Bu da hırsızlıkla ilgili ilginç bir site.

2 yorum:

Aslı Cin dedi ki...

Ben de merak ettim şimdi.

Hayır, hırsızların bakmayacağı bir yer kalmadı ki, konuyu tam da üzerine okudum, dün arkadaşımın annesinin evine girmişler, evin hali içler acısıymış, bakmadıkları delik kalmamış ki, sifonun içine bile bakmışlar.

sevgilikeNdim dedi ki...

Çok merak ettim nereye sakladığını, nasıl emin olabiliyor kimsenin bulamayacağına.